צרידות בגרון – תופעה שכיחה

צרידות בגרון – תופעה שכיחה

לא מדובר בתופעה נדירה אלא בתופעה שכיחה למדי, אלפי אנשים ברחבי העולם סובלים מצרידות בקול בתקופות מסויימות ואקראיות או בצורה כרונית לאורך שנים רבות. הצרידות שכיחה נובעת לרוב מהתקררות או ממאמץ יתר במיתרי הקול, היוצר בצקת על מיתרי הקול, במקרה כזה היא נעלמת כעבור מספר ימים.

לעומת זאת צרידות כרונית נשארת ואינה נעלמת בקלות, היא נגרמת לרוב מתופעות פיזיולוגיות מורכבות יותר כגון רפלוקס (עלייה של חומצות קיבה לאזור הגרון ומיתרי הקול), פוליפים או גידולים על מערכת הקול, דלקות קשות ועוד.

אפשר לפנות לסבתא

הטיפול בצרידות בגרון מתחיל באיתור מקורהצרידות , ככל שתקדימו לאתר את סיבת הבעיה כך תוכלו להתאים את הטיפול הטוב והנכון ביותר. לשם כך כדאי לבקר רופא אף אוזן גרון, הוא יוכל להביט פנימה ולאתר את סיבת הצרידות ולהמליץ על טיפול מתאים.

במידה ומדובר בצרידות גרון הנובעת מהתקררות למשל אין ספק שתוכלו להקל עליה באמצעים ביתיים למה שאנו קוראים תרופות הסבתא, המבוססות בעצם על מרכיבים מן הטבע, מסייעות ומקלות באופן יעיל ביותר על צרידות הקול.

שילובים שונים כמו דבש ולימון, שום וג’ינגר, חלב מורתח ובו פלפל שחור או משקה חלבוני ביצה עשויים לסכך היטב את הגרון ולהקל בתופעות הנלוות לצרידות כמו גרד, כאב גרון, תחושת יובש וחספוס.

כמוסות קול צלול – Clear voice

מחפשים דרך להקל על צרידות בקול? הקול שלכם הוא כלי העבודה שלכם (זמרים, מורים, מרצים וכו’)? הימנעו משימוש בחומרים כימיים ותרופות שעשויות לפגוע במערכת הקול שלכם ובעיקר מטיפול אנטיביוטי ללא צורך וגשו ישירות אל הטבע בבקשה לסיוע והקלה בצרידות.

אנו בחברת אשל מרפא פיתחנו את כמוסות קול צלול – Clear voice הטבעיות המתבססות, בדיוק כמו תרופות הסבתא על חומרים מן הטבע (אין צורך במרשם רופא). במעבדות הפיתוח שלנו איתרנו את צמחי המרפא היעילים ביותר והפקנו מהחומרים הפעילים שלהם תרכובת המסייעת ומקלה במקרה של צרידות.

כמובן שנשמח לשלוח ישירות אליכם את הכמוסות המסייעות לאלפי אנשים מדי יום להתגבר על תופעות הצרידות הלא נעימה ולהשיב את קולם.

יש לכם שאלות נוספות? כתבו אלינו!

eshelmarpe18@gmail.com

להתחלת שיחה
💬 אפשר לעזור?
היי 👋
איך אפשר לעזור?